Kunci Dasar Gitar Iklim Hakikat Sebuah Cinta

Namun hakikat cinta kita e kita yang rasa. Am dm lalu tercipta g c.

Not Angka Pianika Iklim Suci Dalam Debu Lagu Piano Ara

Chord dasar kunci gitar lirik lagu chordmudah com.

Kunci dasar gitar iklim hakikat sebuah cinta. Am suatu hari nanti dm pastikan bercahaya g pintu akan terbuka c e kita langkah bersama. Chord kunci gitar dan lirik lagu hakikat sebuah cinta iklim. Em am d g aku adalah insan yang tak punya c am b cuma rasa cinta membara em am d g.

Am f g am f e dm am e f e am am saat kita berpisah f e kau pegang erat tanganku dm am sepertinya tak merelakan f e kepergianku untuk meninggalkanmu am dermaga saksi bisu f e waktu ku kucup keningmu dm am f perlahan kau lepaskan pegangan tanganku e am aku lihat kau menangis. Kerana cinta lautan berapi f e am pasti akan kurenang jua int. Capo di fret 7 intro am e am f g c e am f bm e am dm aku adalah g c insan yang tak punya f dm e cuma rasa cinta membara.

Chord kunci gitar hakikat sebuah cinta iklim malaysia. Iklim hakikat sebuah cinta malaysia chord kunci gitar iklim hakikat sebuah cinta malaysia intro. Itulah kunci gitar hakikat sebuah cinta iklim dari nada dasar ab a a bb b c db d d eb e f f gb g atau g atau sesuai nada yang kamu inginkan.

Em c d g pujangga menyatakan oh cinta berharga c am b. Am di situ kita lihat dm bersinarlah hakikat g debu jadi permata c e hina jadi mulia. Am dm bukan khayalan g c yang aku berikan f e am tapi keyakinan yang nyata.

Am dm e am 2x dm g c am dm g c am stop. Chord kunci gitar tak biru lagi lautku iwan fals chord gitar bahas bahasa makna makna dalam aksara barasuara chord gitar gerhana cinta luka iklim sheila on 7 luncurkan lagu baru film favorit ost dilan 1990. Mudah mudahan dengan memainkan lagu hakikat sebuah cinta iklim ini dapat menghiburmu dan jangan lupa mainkan juga chord lagu lainnya yang dinyanyikan oleh iklim.

Am dm kerana cinta. Aku adalah insan yang tak punya. Em am d g aku adalah insan yang tak punya c am b cuma rasa cinta membara em am d g lalu tercipta rinduku padanya c am b kerana cinta bahagia.

Am e am f g c e am f bm e am dm g c aku adalah insan yang tak punya f dm e cuma rasa cinta membara am dm g c lalu tercipta rinduku padanya. Tribunpadang com chord kunci gitar hakikat sebuah cinta iklim lirik lagu. Chord iklim bukannya aku tak cinta lirik dan chord gitar lagu iklim bukannya aku tak cinta auto scroll intro.

G c insan yang tak punya. Am e am f g c e am f bm e am dm aku adalah.


LihatTutupKomentar